Friday, June 5, 2009

didie yg sgt rjin tagged org...

1. kalau anda jadi orang terkaya didunia?
rezeki la tu..bersyukur...

2. kalau anda jadi orang yang terseksi di dunia?
nama pun kalau kn..so x mungkin la kot...

3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
huh...x de keje aku nk bunuh diri msuk api neraka...

4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus?
lantakla.. blog aku..

5. kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda?
x mungkin sama sekali... tp klu da aku pn x dpt cari..aku terima je la..

6. kalau tiada lagi hari esok?
klu aku dpt tau x de lg hari esok..aku nk ckp dgn sume org yg aku syg..yg aku hanya ada dorg dlm hidup aku..n aku nk mintak ampun kt sume org..lg 1 aku nk duduk kt mak ayah aku je..

7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
benci??? aku rsa aku x de bnci sesape la skang ni..tp klu 1 hari t de.. aku wat x tau je kt die..

8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
aku tgk hadiah dl..klu ok hadiah die berbaloi..aku msk la fear factor tu...

9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
mmg setiap pg parents aku x de..dorg g jogging..aku je yg mls..

10. kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
aku nk jmpa zahiril adzim (merah)..sbb aku tau die tggl kt bukit jelutong..tp aku x pnh jmpa die..x pnh nmpak die..n x tau yg mne 1 rmh die..aku nk ckp kt die..tahi lalat awk tu wat awk nmpak jambu...hehehe..jgn marah...

11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
alamak...sape ea..dulu aku pnh ckp nk bunuh kakak angkat aku (achot)..sbb die slalu sakat aku..tp tu main2 je..

12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?
rmai da kata cmtu..hahahaha...gurau jer..aku akn kata..semua tu duniawi...

13. kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
knp aku yg kna??

14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
dah berkorban pn.. nk kata pe lg...

15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
anugerah ank soleh...

16. kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing, bangsa asing mana yang anda inginkan?
mak aku konfem x kasi nye.. da x de yg baik ke kt m'sia ni???

17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
dah berpisah pn...cday mmg la cday..nk wat cmne..x de jdoh.. janji mak ayh aku syg aku..

18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
nk wat cmne..aku adalah aku..ko adalah ko...

19. mengenai orang yang tag kamu ini?
hang mmg rjin tagged org n rjin sgt wat tagged..

20. saya tag mereka pula.*siap korang*
  • putri..
  • nina
  • sue
  • firdausi
  • zaida
  • alieya
  • masz
  • sunny_morning

waaa.....

sgt pjg tagged ni..smpat2kan gk la wat..

1 comment: