Thursday, June 18, 2009

macam-macam...

mggu ni mcm letih skit la...
nk kata byk sgt keje x de la..
letih perasaan je kot..
letih emosi...
hahahah
de ke????
bermula mggu lps aku kna pg keje naik bas..
jalan kaki dalm 5 mnit dari umah smpai la kt bus stop...
maka bertambah la pelanggan tetap bas rapid KL...



setiap hari aku akn melabur pd rapid kl ni RM1..

nsb baik murah..

TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

start hari ni aku kna pg blk keje naik bas..

sbb abg aku g kursus kt nilai..

waaaaa...

penat2...

mlm aku akn tido awl...

tp aku akn bgn awl jgk...

tau awl pkul bp????

kol 3 pagi...

aku wat cm kt poli plak...

org bgn study..

tp aku bgn tok wat report...

tau knp aku bgn waktu2 cmni???

sbb time ni anak buah aku a.k.a hazieq dh tido..

so, x de org kacau aku nk wt keje...

tapi mata aku ni x thn lma la...

kol 5 aku da ttdo blk..

dgn lappy aku terpasang..

smbil mengalun kn lagu2 yg de dlm lappy ni...

ish...

mcm2 la aku kna fkir sbnrnye skng ni...

mggu dpn aku nk cuti smggu..

29 jun smpai 3 july..

6 july aku msk keje blk

8 july aku cuti lg..

9 july de interview LI..

30 july dftr poli...

aku nk bhnti keje bl????

gaji cmne????

adoi...
SERABUT!!!!!

No comments:

Post a Comment