Friday, September 25, 2009

hari raya..



Selamat Hari Raya Aidilfitri..
maaf zahir dan batin..
ni pic raya aku..
raya pertama..
family along jer x de..
along raye kt taiping umah mak mentua..
time ni aku telah diserang demam selesema..
ni la die satu2 nye baju raye yg aku de,,
baju raya expres yg kakak aku belikan..
nsb baik ade..
klu x??

ni plak family belah mak aku..
datang masa raya pertama..

family belah ayah x smpt nk snap..

bz sgt..



ni dkt rumah nenek..
ayah,aku, sue n serra...



ni masa g beraya..
kutip jambu susu..
hehehe..
org datang beraya..
family aku g kutip jambu susu..
x pe la..
kt umah sedare sndiri..
siap bg plastik bsr lg..
lme x mkn jambu susu..
yg kecik tu hazieq..
menyebok nk kutip gk..
ni plak masa nk g beraya umah kawan2..
dgn sue..
bajet datin je ni..
spect nk bsr je..




ni bersame sedare mare..

aku, sue, serra n hadi..



No comments:

Post a Comment