Monday, September 14, 2009

panjang x panjang..

da lama x tulis en3 panjang2...
sbnrnye x de idea lg nk tls pe..
psl en3 aku yg lps t, de org tlh menyerang balas..
tp aku blm de msa lg nk post en3 sepanjang en3 die..
tggu aku x byk kje t aku bls yer...
sabar yer....

untuk beberapa hari ni...

dahi aku luka terhantok bucu almari...
luka n dah jd nandek...
dorg igtkn kna charlie...
TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!
charlie x pnh menyerang aku lg...
mula sakit je..
pastu seminit pastu nmpak kulit terkopek..
pastu beberape saat darah pn kuar dari dahi aku...
waaaaa...
saket!!!
tapi muka cover cun lg...
ltk bio oil...
x nk parut la kononnye...

lps tu..
baju raya...
aku x de bju raya pn lg..
lgsg x de...
ptg td kakak aku call...
die kta nk bju rya cmne..
hehehe...
mksdnye die blikan aku bju la...
sayang u lbh la c's...

hari ni buka pose sgt gumbira...
asyik gelak je..
aku sgt bahagia de kwn cm korg sume..

AIMI
FISZ
LIT
NINA
NARD
PUT..

kawan smpai mati ye kwn2...

No comments:

Post a Comment