Tuesday, September 1, 2009

sahabat!!!!

en3 aku kali psl kwn aku..
yg rapat dgn aku..
yg sntsa de bersame aku...
yg mkn dgn aku..
yg tdo dgn aku...
yg maen kjar2 dgn aku..
yg sgla2nye dgn aku la..






ni plak dak2 klas aku..
(Diploma Kejuruteraan Awam)
sntsa de bersama utk memberi sokongan..
sntsa hepy..
sntsa gelak..
da 2 tahun kite bersame kn..
byk kngn kite..
hope frens forever k,...
kawen jgn lupa jmput aku..
hehehehe...
sape la agknye kawen dl..


ni haninah a.k.a dorayakies...
slalu de bersama aku bl aku perlukan kekuatan..
slalu bg nasihat pd aku..
msg die yg aku x pnh lupa..
cinta lah pada Allah dan rasul dl sblm kite Cinta pd Manusia..



ini Putri Salina Rais Binti Ismail...
ko byk berkongsi dgn aku kn put..
thanks sbb sllu bg pjm tlnga ko kt aku..
thanks sllu hbskn duit byr bil tefon sbb call aku..
thanks a lot fren..




ni K.A.M.I...
kawan smpai mati..
harap2 la..
ssh sng sme2 yer kwn..


ni si aimi...
nama penuh aimi mahirah...
die la dak klas yg prtama aku knl msa first time msuk poli..
smpai skang still be my besties...
hope smpai bl2 la ea sahabat..


ni fisz si dodol...
slalu dok sblh aku kt klas..
bl ngantok tgn tu cpt je ambik hp main msg...
1 bnda psl die ni..
die pelat huruf D...


ni fika..
kawan terbaik aku gak..
keep in touch fren..
ko ttp kwn aku smpai mati..

1 comment:

  1. Wahhh....terharunya aku.....thanks friend...may this friendship lasts a lifetime....

    ReplyDelete