Friday, October 23, 2009

bercampur baur...

aku de 1001 mcm mslh skng ni..
assg byk sgt2..
kuiz n test wat sesuka hati..
btal 1 klas..
tp klas ganti x igt dunia..
tekanan perasaan lg...
mcm2 mnusia tb2 mnjlma dlm hdup aku...
mak...
ayah...
Ya Allah....
tabahkan hati hambamu..
semoga keluarga ku sihat sejahtera..
byk sgt dugaan...

aku x pg poli dungun mggu ni. de hal yg x dpt dielakkan..
maaf rakan2 seperjuangan..kenangan dgn korg x dpt dilupakan..teringat masa kite sesame pg PTSB dlu..untuk rakan2 poli dungun..maaf sbb x dpt dtg..

mak ayah...
naji doakan mak ayah sihat selalu..


untuk pembaca rahsia blog aku ni...
x tau sape..
tp traffic feed aku mnunjukkan draft yg sgt laju..
yg pasti org tu bknla followers aku..
die dari sabak bernam n dari terengganu..
aku mcm dpt agak je sape..
sbb hari die bca blog aku same dgn hari die on9...
x pe..
truskan membaca..
ni blog aku..
so suka hati aku nk tulis pe..
aku x perlukan penilaian dari sesape n aku x ksh kalu korg nk sebarkan link blog aku ni pd sume kwn2 MS ko..
pe yg aku tls kt blog aku psl khdpn aku..
ko x perlu nk cite kt sesape..
aku x tau la knp aku de kwn yg b'cerite psl keburukan org lain kt sume org..
myb dgn niat nk mengaibkan aku..
aku rsa x perlu aku bls..
api lawan api..
x kn hbs..
myb sbb aku x diajar dari kecik cmtu..
mak ayh aku x ajar aku tok berbahasa kesat @ mencarut!!
smpai ke t*t*k aku pn die blh jdikan isu..
hbs sume psl aku die cite kt kwn2 die..
aku pn x tau la..

psnan buat sahabat2 yg sntiasa bersama aku..
korg jgn wat cmni yer..
manishaty pn same tau..
wlapun korg x tau situasi sbnr..
aku pn x pnh cite kt korg kn..
tp korg jgn smpai wat cmni tau..
ckp psl t*t*k & p***k kt tmpat umum..
aku tau kwn2 aku sume nye bermoral n beradab..


No comments:

Post a Comment