Friday, March 19, 2010

semua dalam satu


da lama sgt x tls en3...
beterabur dalam pale ni nk kna fkir..
final project yg masih blm blh run..
adoi...
dgn keadaan sekeliling yg mcm hampeh,..
stress kah aku??
tension kah aku??

mggu lps aku pegi klinik Dr.salleh..
mata aku saket..
blh plak Doc tu ckp aku saket mata sbb aku tension..
x sgka plk aku mata ade kaitan dgn otak..
doc tu pn mcm fhm2 je aku tgh serabut..
mggu lps mggu saket otak aku..
mggu lps jgk aku pegi melaka..
bercuti bersama bonda dan sizta..
sbnrnye sbb aku gna voucher debit kad aku..
hurmm...
melaka??
best la jgk..
lg best sbb aku pusing2 bandar melaka naek beca..
best3!!
tp klu g mlka skdr baek 2 o 3 ratus lupakan jela...
sume bnda gna duit..
nk msuk sume tmpt sume kna cas..
ngEe~~
nsib baik de mak..
my banker..
n also my sister..

mggu lps jgk aku tlh berulang alik ke hutan melintang dalam 1 mlm lbh kurang 6 kali..
dgn membawa kereta seperti di litar Sepang..
waaaa..
dasyat aku..
pepn sume da selamat kn..
aku sayang korg..
jgn wat mcm2 lg tau..
kite sesame beringat..

No comments:

Post a Comment