Wednesday, August 18, 2010

keTaNduSan

dah lme x mencoret kn buah fikiran..
kenapakah??
mengapakah??
mungkin sbb byk sgt kerja yg bukan kerja aku yang aku kna wat..
(fham x ayt aku ni)
terasa bosan.
lelah..
lemah..
pe yg terbaik utk diri ni sebenarnya?
mggu ni byk sgt kngn lme menerjah msuk ke sarang minda aku..
kenangan yg x sepatutnye plk tu..
wahai sang otak..
jgn la mengarut2 fkir bnda dah lps..
aku terasa pe yg jadi pd aku ni sume unfair..
terlalu baik kah aku??
terlalu lmh kah aku??
atau..
terlalu positif kah aku??
x de kje nk kje.
dah kje aku jd serabut..
de x sesape yg fhm pe yg aku rsa???
aku mmg x suke dgn kata2 kesat..
sbgai contoh: babi.. sial.. pukimak..(maaf ini adalah contoh shj)
aku x ske org yg mengungkit!!!
aku bnci itu!!!
so pd ko..
tlg la jgn mencarut bln2 pose ni..
kpd ko(org ke 2 plak) tlg la respect org klu ko nk org respect ko..
mntg2 ko lbh tggi,ko blh bg arahan cmtu je..
ko x fkr pe org yg kt bwh ni bertungkus lumus buat..
yg kaya ko gk..
yg beli kete bru pn ko
yg bli moto pn ko..
ktrg yg x tdo wat kje ni??
entah knp??
aku terlalu byk fkir yg bkn2 skang ni..
lbh byk negatif dpd positif..
aku tau x elok fkir cmtu..
nnt aku gk yg melarat..
tp sang otak ni berdegil..
bkn aku yg mtk..
tp otak aku yg gatal nk fkir cmtu..

wahai angin,,
wahai awan,,
wahai segalanya..
wahai Tuhan,,
Kau Maha Melihat lg Maha Mengetahui segalanya..
andai ini yg terbaik utk aku,
teruskan la,
andai ini ujian yg singgah sbgai memenuhi memori hidup,
tabahkan la hati ini untuk menempuhi.
aku insan yg lemah,
iman senipis kulit bawang,
bru tersentuh skit dah koyak..

ibu..
rindu masakan ibu
wlpn bru je blk weekand hari tu..
ayah..
thanks tok smua..
ayh dah lain..
tp naji ske ayh cmni..
sayang mak dgn ayh yg x pnh berkire pepn..

utk awk yg sy syg..
klu awk fhm sy awk mst tau pe yg sy mksdkn..
klu msh igt..
awk pnh tls kt wall cousin sy,
kite mkin jao..
bumi ni bulat,
hari ni awk ckp sy,
sok luse mgkin awk pn buat,
kite cmne skg??
myb saye x ckup fhm awk lg..
maaf..
sy akn blja tok fhm awk,
sy jnji,
t8 ur time k..
sy bg awk pluang,
selesaikan mne yg terpenting dlm hdp awk,
t da selesai sy sedia tggu awk,
sy x mmpu jd terbaik tok awk,
sbb sy sndri x bole jd yg terbaik tok dri sy,
tp sy akn cbe k,
bg saya masa n pluang tok smua ni..
sy rindu kngn lps,
waktu kite pg klas sesame,
mkn sesame,
tgk bola sesame,
stdy sesame,
miss that memory so much.
skang kite buat lg sume tu.
malang,
masa itu x kn berpatah balik,
teruskan pe yg kite dah pilih.
IGT JNJI AWK K!!
"wlpn bo x cntct gha x bermakne bo lupe dkt gha.cme bo x de mood"
"gelabah ayam sgt lah.x hilang x"
i will dear,
dont worry la,
pasni x de da..
miss u damn much..
bumi ibarat roda, ibarat bumi.
sentiasa berputar.
remember that.


No comments:

Post a Comment