Thursday, September 30, 2010

~ angan-angan ~



mlm td borak dengan my kapten hati.
Mohd Syafiq Azmal..

berejam ckp kt tepon..
dari sblm mkn..smpai mkn..
dari baring smpai duduk..
dari duduk smpai menonggeng..
mcm2 gaya da..
nsb baik ckp kt tepon..
klu die tgk gaya aku tu..
mst reject trus..
hehehheeh...
dpd borak psl keje..
psl smbg blaja..
psl baju..
psl camera..
smpai la psl kwen..
part ni yg aku plg suke..
berangan kn..
sape yg x suke..
berangan psl kwen plak tu..
ish..
angan2 tu kn prcuma..

memandangkan rumah aku dekat je dgn kapten aku ni..
so sng la kn..
yg aku x puas hatinye dgn angan2 ktrg ni..
die nk umah die punye pelamin lg grand dri umah aku..
mne bole cmtu..
aku kn pmpuan..
mst la lg rmai org nk dtg..
die nk smggu sblm kwen ktrg g cameron highland tok oder bunge2 segar..
bunge tu tok pelamin n bilik tdo..
tp bkn untuk umah aku..
umah die..
Ish!! lagi TAK BOLEH!!!
kna la fair..
2 2 umah la kna wat cmtu..
pastu mentang2 cik ana de butik pengantin kapten hati aku ni nk bersanding dekat atas kusi yg org x pnh guna lg kusi tu..
kire kusi baru la..
tu pn nk kt umah die gak..
die ckp umah aku simple2 da la..
jimat eh..
X ADIL!!!
blagak ko eh..
skali akad nikah t kna byk kli siap la ko..
da la nma aku pnjg..2 nma plak tu..
yg 1 nma pn de org smpai 2 3 kli..
pastu aku tnye die lg.
bo nk nikah kt umah ke kt masjid??
klu kt umah sume org tgk..
klu kt masjid org yg dtg je yg tgk..
die ckp masjid..
tp aku nk kt umah..
aku rsa x ptt nk btlkn air sembahyang kt dlm masjid..
kali ni kna dgr ckp aku..
DEKAT RUMAH oke???
angan2 tu x hbs smpai stu je..
smbung smpai perancangan slps kawen..
nk raya kt umah sape..
memandangkan jarak umah aku dengan die x smpai 1 marhalah pn..
klu ikt jln besar pn cme lalu 4 t.light je..
die ckp setiap tahun raya pertama kt umah die..
lps smbhyg raya..
mkn2..
baru blk umah aku..
alaaaaa....
umah aku rya ptma lg best..
de baraan..
2 trip lg..
abg2 aku n trip ayh..
rya la kt umah aku..
bru la rsa baraan dgn org kg cmne..
tp die ckp cmni..
"gha..klu da kwen dgn bo syurga gha kt bwh tlpak kaki bo.gha kna ikt ckp bo"
adush..
tu mmg x leh lwn da la..
tapi..
p/s : bo..kite bole bncg lg kn hal ni..bole consider lg kn...hehehehe
pastu tb2 ptus..sbb da hbs free call..
klu de lg tu mst merapu meraban smpai honeymoon, anak cucu..
HAHAHAHAHA....

untuk kamu wahai kapten hati saye..
igt jnji kite..
ssh sng kite sesame..
gha terharu dgn pe yg awak ckp..
klu pape bo nk wat kptsan, bo akn bgtau gha dlu..
bkn kwn2 bo.sbb bo nk hdup dgn gha.bkn dgn dorg..

untuk my beloved sist,
g la kwen cpt..
adik kamu ni x nk lgkah bendul..
hahahaha..ayt ternyata sgt gatal..

(lyk ke aku nk bckp tntg kwen skng ni??alaaaa...berangan x slh kn..)


mungkinkah pelamin cmni??waaa...
pastu de bunge ros wane merah..
uish..best3!!

berapa agknye aku kna kumpul duit sebulan klu nk wat cmni??


No comments:

Post a Comment