Monday, November 8, 2010

Jalan Samudera U2/23.


semenjak 04 Julai 2010 aku mula berhijrah di kota anggerik ni untuk mencari nafkah kehidupan sendiri..
rumah yg menjadi mangsa adalah
Jalan samudera U2/23,
Taman TTDI Jaya,Seksyen U2,
40150 Shah Alam..
mule2 masuk umah ni..
tah la..
x tau nk ckp cmne..
msg2 mcm buat hal sndri..
mknan aku mknan aku..
mknan ko mknan ko..
pastu dok 1 umah tp ade yg x bertegur..
time ni rindu nyer suasana umah sewa yg lame..
masa bersama nad, emi & fisz..
sume dikongsi bersama..
mungkin sbb jmlah org yg skit sng nk control..
lg pn dorg aku da knl 3 thn..
yg ni baru knl..
aku cume rpt dgn hani je..
dialah pengarang jantung kt umah ni..
ke mana2 pasti bersama..
tido sebantal..
makan sepinggan..
mandi 1 toilet..
uh!!segalanya kau..
rahsia mu rahsia ku..
nangis pn kt die..
indahnya..

* inilah hani sayang sayer..

awak jgn tgglkn saye tau..
awak kje la kt s.alam..
x de la kite jao..
awak suke berimeginasi yg sgt tggi..
saya suke lyn awak cmtu..
hahahahaha..
semoga awak bhgia dgn hazieq..
bertunang sgt byk cabaran tau,..
semoga awak tabah..

mereka adalah gula2 saya..
mereka dah habis blaja..
selamat tggl awak sume..
mell da nk mendirikan rumah tangga..
yang terakhir bersama kamo0 sblm bergelar isteri..
nnt klu dpt anak aku nk jd mak angkat die tau..
aku x kire..
hadiah kawen ko lmbt tau..
aku nk bg ko pil +**$$#..
hahahaha..
tggu hadiah aku..

seha: ko mmg suke main rambut aku kn..
sbb tu aku suke tdo sblh kamo0..
ko dgn belacan hanget!!
aku nk kekal smpai bl2 tau..
da puas kn cari 1 malaysia..
rupa2nya dkt je jdoh ko..
kmpul duit byk2 cpt2 kwen tau..

zety: ko mmg sempoi..
jarang bercakap..
skali kuar dari mulut ko mmg pedas..
ko kna kuat tau..
kumbang bkn sekor..
tp dien de sorg je kt dunia ni..
sayangi die selagi ko mampu bertahan..
klu x lpskn die klu itu yg boleh bhgiakn die..
sbb bile die bhgia ko pn akn bhgia..
pcyalah..



* mell - tuan pnye hp (camera)
aku yg sedang cover gelak.
zety yg sedang menggayakan beg..
seha cume nmpak kepala..

gmbar ni di ambil masa aku ponteng keje & dorg ponteng klas..
aku yg hasut dorg spya ponteng klas.
tmnkn aku jln2..
hahahaha
thanks korg,..

ni masa bufday hunny ku..
surprise untuk die..
aku blk kje cpt2 sbb nk g booking mknan kamo0 tau..
ade bersama nora, afieq, bobo n hazieq( sponsor besar mlm tu)


ini lah mereka pelajar DEU yg tggl kt umah ni..
yg tgh tu ziemah..
dak kecik yg sgt comel..
mama kpd inash..
seha mmg suke wat muke sengal..
itu mieza..
yg plg kanan..
mieza special skit kt umah tu..
blik die yg plg bsr kt umah tu..
hehehehe

ni inash..
dak manje..
mkn nk kna suap..
tdo nk kna peluk..
inash ni baik sgt..
ske blnje mkn..
thank byk2 inash..
kuatkn hati..
smpai masanye nnt msti inash dpt lupekan die n
jmpa org yg btl2 menghargai inash..
percayalah..

iez: dak plg mude kt umah..
blaja rerajin..
smpai masanya nnt iez akan faham ape mknanye cinta..


kak nurul: da de 2 org anak..
jga diri elok2..
gha yakin kak nurul akn dapat yg terbaik 1 hari nnt..


faza: something wrong somewhere..
dunno which part..
antara aku dgn ko da lme x bertegur..
ko trasa dgn aku or else aku pn x tau..
pepn..
sory..

korg sume..
nnt mesti aku sgt rindu korg!!!

2 comments: