Monday, December 20, 2010

E-dAys!!

18 Dec 2010..

hari bersejarah..hari yg mengikat satu perhubungan..
E day sape??akukah??diakah??kamukah??hahahha
bukan aku la..aku x tau lg bl..tgh merancang..pepn kite hanya merancang..tuhan yg menentukan..aku sbgai Hambanya hanya mampu berdoa..
ish..merapu da ni..

sebenarnya nk cerita hari pertunangan Siti Rohani a.k.a Hani bersama pasangan nya Mohamad Haziq a.k.a haziq..
TAHNIAH untuk korg berdua..
bertunang ni byk dugaannya..
bersabar eh..

asalnya aku nk dtg rmh hani pkl 12..nk membantu ape yg ptt..tp disebabkan hal2 yg x dpt dielak aku gerak dgn rombangan haziq..hani ni kwn aku..housemate aku..haziq ni plak kwn bf aku..so 2 2 pn aku knl..

tema hantaran haziq kpd ani biru..
hani kpd haziq plak merah..
cantik sgt..

*maaf kerana gmbar x begitu cantik walaupun menggunakan
DSLR kerana keadaan rumah yg begitu sesak dan camera man
yg malu2 kucing..

*ini plak hantaran dari pihak hani kpd haziq..

*rombongan haziq..cube carik mne 1 aku..hehehe

*inilah hani ku syg..awak cantik sgt syg..


*hani bersama kasih sayangnya..


*dan saya bersama kasih sayang saya yg makin munchet..nk inter frame jgk..


p/s: x tau knp bl dikenang blk rsa mcm sedih je hani bertunang..x lma lg da jd isteri org..dl gelak sme2, tdo sme2, tgk wyg sme2, pg buang duit sme2..nnt awk da jd isteri org, dpt x buat sume tu lg sme2??
awak,,nnt jgn lupe sye yer..syg awk ketat2!!

No comments:

Post a Comment