Wednesday, December 8, 2010

luahan rasa cinta

blog aku..
suka hati aku la kn...hahahaha
sape yg bca msti kata aku gatal ke or what so ever...
mmg aku gatal..gatal sygkn bo..
aku x tau la knp..aku syg sgt dgn die..
hati telah dimiliki..berjanji utk bersama..
tapi kite hnya merancang..
Tuhan yg akn menentukan..kalau boleh ingin bersama selamanya..promise!!
kalau tanya knp die yg aku plih..byk sbbnya..spnjang aku hdup ni, wlpn baru je knl erti cinta tapi melalui emerhatian aku die yg terbaik..knp sggup aku tgglkn yg sblm ni krn bo ikhlas terima diri aku..itu pasti..

  1. x pernah berkira mahupun mengungkit ape yang tlh diberikan..
  2. romantik..ngEe~~malu3!!! tapi yg pasti aku sgt menghargai sikap ini..
  3. kelakar..x pnt ke asyik buat gha glak je??? x kering ke idea asyik nk buat lawak je.. suke sgt mengajuk cara ckp org..tu buat gha syg bo...
  4. manje..bo kn ank umi..that y la kn..huhuhu
  5. garang!! pasti..pantang buat slh sikit..sbb bo ank sulung kot kn..
  6. hobi yg same... photographer..Insyaallah kite akn berjaya jgk tok cite2 kite tu..SABAR!!
  7. caring sgt..
bo srh gha mkn byk2..bo ckp gha kurus..skng bl gha da mcm i bo soh gha maintain.. da ssh nk cari sluar, brt da naik dgn mendadak..bo da rsau...hehehe..
tau takut...alaaaa..x obesiti lg..x pe la kn..padan muke bo..soh sgt gha mkn byk2..haaaa..terima la gha cmni..
nGeE~~~
rindu sgt kt bo skng ni..bo asyik kerja jauh2 je..
mula2 peg ganu..lps tu bo pg dusun tua..
skng pg sri iskandar plak..
asyik tgglkn gha je..
pe yg sonok sgt dok kt ceruk tu?? x pnt ke 3 thn stgh dok kt ceruk sg lang tu..nk smbg ceruk sri iskandar plak..
hurmmm...
sblm pg bl bo jmpa gha msti bo ckp..
bo pg utk kerja kn..bkn utk suka2..utk kite kn syg..
aaaaaaa...tamo la berpisah dgn bo..
sama2 la kite jaga hati ni eh...
syg bo...

No comments:

Post a Comment