Monday, February 14, 2011

aku jatuh cinta....episod 1


saat pertama kali bertentang mata....
hurmmmm....
x de perasaan pn..biasa2 jer...
sebenarnya dah lame knl..
tapi masa tu knl sebagai seorang sahabat..
x de perasaan pn..
jmpa pn x bertegur..
nk ddk berborak pn..hish..
x mgkin kot..
mmpi laa....
6 sem bersamaan 3 tahun blaja dekat pSIS tu, mmg x de terasa pn nk bersama die..
tapi masa semester akhir aku blaja..
bln 2 bp hb tah..x igt..
kakak sedara nad kawen..ktrg dtg rmai2 1 kls g kndri die dkt assam jawa, kuala selangor..
die pn ade masa tu...srtill x de feeling.
blk tu rmai2 plan g teluk batik..
saje suke2 nk spend time bersama kwn2..
yg aku msih igt, die naik kereta dengan aku..
die bwk kereta aku..
berborak dengan die x hengat, habis smua keluar. bagaimana kecewa dan dikecewakan..
masa tu aku ade la someone.tapi aku dan someone tu dah lame break.hampir setahun break..
so i am SINGLE on that time..
x salah kn pe aku buat..
knp someone ni slh kn aku ia2 jer..dah ko yg nk break kn..
ish..abaikan..
aku mula la rapat2 dgn die ni start bln 2..time bufday aku pn die yg bwk kete..ksian kete die..kna spray dgn kwn2 aku..sbb aku naik kete die..spray party tu..bkn spray cat..
masa ni aku cume bermesej2 ngade2 sj..
call wat hbskn kdt..
cume itu shja..
rsa syg tu dah mula berputik skit..
tipu la klu x tersentuh hati aku..
dlu2 x de org ambik brt..tp die ambik brt..
dlu x de org nk msg2 tp die...
dlu x de org nk manje2..tp die..
ish..
hati ku tersentuh..
mungkin sbb tu aku bkak pintu hati untuk die..

No comments:

Post a Comment