Saturday, March 5, 2011

kenapa???

tau knp saya pilih awk??
sbb:
1. awak akn berusaha untuk jumpa saya..
2. awak tidak meminta, tp awk rajin memberi..
3. awak igtkn saya siapa diri saya sebagai seorang perempuan..
4. awak x suke trus terang, awak suke ckp berlapik..cthnye: saya suke tgk awk pkai tudung cmni..cntik sgt..muke awk nmpak manis.. wlpn sbnrnye pujian tu bknlah untuk memuji.tp pujian tu mbwa maksud org islam kn wajib pkai tudung..(cth jer...)
5. awak x mewahkan saya dgn wang..kasih sayang bkn blh dibeli dgn wang..
6.awak dtg dari kluarga yg berada, tp awak x pnh fikir taraf kite..
7. awak jadi diri awak.


knp saya x pilih awak???
1. sebab SAYA X CINTAKAN AWAK!!!!!
2. sbb awak slalu pertaruhkan cinta saya dgn wang..awak bg la sy 2 juta pn klu sy x cintakan awak, x gna kn...
3. sbb awak suke desak saya...

cukup!!!
saya cume sayang die.."mohd syafiq bin azmal"

No comments:

Post a Comment