Monday, May 16, 2011

Selamat Pengantin Baru

agak lmbat tulis en3 ni..sbb sebelum ni teramat busy dgn final exam..(padahal exam asyik tdo je)..
Selamat Pengantin baru buat hunny & haziq..hunny ni housemate aku dulu merangkap teman tdo sebantal, teman bergosip, teman makan sesame, teman gila sekepala, teman tengok wayang,, time tu die lah segalanya.. Haziq ni plak mula2 aku x de la knl sgt. tp sbb die pn kwn dgn bobo so secara x lgsg kami menjadi kawan juga. sbb aku kwn dgn hunny && bobo kwn dgn haziq..

hunny seriously msa mula2 ko bgtau ko nk bertunang aku agk x percaya, ye la ko tu gila sama dgn aku.. lebih gila lg dpd aku.. tb ko nk melangkah ke alam rumah tangga meninggalkan aku. nnt aku nk menggila dgn sape?? aku x tau knp masa ko bertunang aku rsa agk sedih sbb aku rsa aku akn hilang ko.. lps ni ko akn pg dgn haziq je.. waaaaaa... lps tu haziq kata nk kwen ptghn tahun.. lg la cpt ko meninggalkan alam bujang... tapi bl aku datang wedding ko aku dah x rsa sedih.. aku tau haziq boleh jaga ko yg sgt degil ni.. & 1 more!!! ko dah sgt kurus.. diet ko menjadi....

Semoga kekal hingga ke akhir hayat yer!! dapat baby cepat2 tau..




ni antara yg same2 datang dgn aku.. dari kiri : yan, inash, aku & seha...

1 comment:

  1. awak.. arini ari khamis,19/5/2011 pkul 7.10 pm saye baru bace nie.. curi2 tgk kat comp doc.. dgn blinangan air mate saye truskn bce jugak.. saye x sgke awak post en3 cmni... terharunye... sgt3.. awk jgn rsau.. saye slamat n hepi sgt brlindung di bwah payung yg Allah dah sediakan tuk saye.. saye syg awak sgt3.. xde org len yg blh gnti awk di aty saye.. sy akan ingt awk even sy dah de cicit..insyaAllah.. sy doakan smoge awk bhagie.. n cpt naik plamin.. sy syg awk slalu.. ikhlas dr aty nurani teman yg awk tdo sbntal seselimut,g keje & poli semoto,mkn spingan,msk sekuali,bsuh baju semesin.. skrg.. sume sy da kgsi dgn org lain..

    ReplyDelete