Wednesday, August 10, 2011

cerita ini..



dah lme x update kn.. alaaa.. bkn ade yg rindu pn.. aku bkn mcm bloggers yg glamour2 tu.. aku x update pn x de org yg nk rindu..hihihi..
sedar2 x sedar dah 10 hari kite pose.. cday bl fikir.. dlm 10 hari ni baru 1 hari aku smpt pg slt terawikh.. ruginya..
oke la.. meh aku cite pjlnan hdp aku spnjg aku x update ni yer...

Bertunang

mcm en3 sblm ni aku de tls yg aku sgt bz kn.. hehe.. bkn aku yg bertunang.. tp KAKAK aku la.. 31 july ari tu die tlh slamt mnjadi tunang org..bertemakan merah. 9 dulang dr phk llki. 11 dulang dari phk pmpn.. maka, disebabkan aku lah 1 1 nya ank yg msh tggl kt umah tu, maka aku lah yg kna buat sume.. dari kmas rumah, pg kdai, masak, buat hantaran dan sume2 la.. aku dah lantik kwn aku si Akmall Khalid, mamat a.k.a Kuntum & sorg lg.(aku x de link die) tu selaku photographer event kakak aku ni.. die pn dah bg yg terbaik.. aku tgk dah mcm shoot utk kwen dah..gmbr msih de dkt die.. gmbr yg de kt aku ni pn gmbr aku copy dri fb die..


Kerja

Bermula 1 ogos hari tu aku mula kerja dgn company lame tmpt aku kje dlu.. sebagai pe? hahahaha..
kje senang.. tp gaji masyuk...tau x program 6P tok PATI?? yg gna biometrik.. anjuran Kementerian Dalam Negeri tu?? haaaaa... aku kje tu la.. ni dah msuk hari ke 10 aku kje..ml2 kau buat utk pndftran die.. lps tu naik pgkt skit,... dok dlm opis. jga duit je.. poyo je ayt.. padahal gaji same je.. haaaaa.... mne2 yg knal pendatang tanpa izin ni blh la soh dorg berdaftar dkt syarikat kami iaitu Kurniaan maju sdn Bhd. dkt Ground Floor, blok 4, Worldwide Bussiness Centre sek.13 shah alam.. sila la dtg yer..



ni la rakan2 kerja aku..


Rumah Baru


mn yg tau. sblm ni aku tggl dkt TTDI jaya, shah alm. oke. bermula 1 ogos aku dah pindah duduk dkt alam impian.. sgt tng kwsn tu,.. x de bsg2 mcm kt ttdi. x de yg suke rembat brg org mcm kt ttdi.. tp aku ade jiran yg sgt rude & poyos amigos!!! aku bru pndah dah dia ckp mcm2.. die adalah seorg pensyarah. x tau u mn or kolej mn.. nma nye TINI.. kartini ke Sutini ke pe ke aku pn x tau.. last aku jmpa die msa aku nk pndh msuk. smpai skang aku x pnh jmpa dah.. husband die cool je.. x ckp pape.. sorg peguam.. yerrr!!! itulah jiran bru aku.. pepn.. sume nye oke je..



nota kaki: aku kje dgn pakwe aku skng..hehehe

1 comment: