Thursday, February 16, 2012

Abah -update 1

abah yang dimaksudkan adalah abah kepada bo..
aku panggil abah je la yer.. x kan setiap kali taip nk tulis panjang2, 'abah kepada bo'

abah..
pagi td pukul 8.30 pagi call bo die kata hari ni doktor nk masukkan camera dalam perut abah. nk tgk punca bleeding.. doktor tolong la buat berhati2 supaya abah x rasa sakit yer.. abah x sihat, kalau doktor buat ganas2 lagi abah tambah sakit.. tolong yer doktor.

pkul 12 td call bo, die kata die dkt surau. pnt sgt. tido kjap..
yes you are good syg.. wlpn umi ade dkt sana tp bo ttp nk tggu jgk.. umi perlukan bo tok berbincang ape2 kptsn.. u are the older one..dari mlm td x blk. bo msg td bgtau die x tukar sluar lg. die x bwk sluar extra. sluar die de kesan darah abah. syg, kalu HTI tu 2 KM je dari umah gha on the spot gha dtg. aku tggu je news dpd die.. stiap kli dpt msg aku akn berdebar nk bca. takot!

the latest msg aku dpt, die igtkan aku supaya mkn. boooo... bo tau x gha ni risaukan bo. risaukan abah.. tp bo msh igt kn gha supaya mkn. gha sihat je kt sini bo..how caring la syg gha ni. bo yg kna jaga mkn minum.. Remember!! bo kna kuat.. bo kna jaga abah, umi n adik..mlm td gha x blh tdo pun bo call pujuk gha supaya tdo.. gha plak rsa mcm x ckup kuat..

bo ade pape bgtau gha yer.. gha ade dgn bo..

No comments:

Post a Comment