Tuesday, February 14, 2012

dikala..

entry ni aku copy dari yan..hehehe
sweet la yan ni..
aku pun copy tp dlm versi lain..hehehe


dikala kau ada dua henpon
aku tertanya, adakah kau menduakan aku..?
tapi aku jua ade dua henpon.
akibat x mampu nk topup dua2 no.
akhirnya kau dan aku pkai satu no je sekarang ni.

dikala kau membuka account tweet2
aku tertanya, adakah kau turut membuka cawangan baru..?
tapi aku juga mempunyai tweet2.
malah aku lbh aktif bertwit berbanding kau yang hanya membuka account ttpi x bertwit.

dikala kau memandang wanita lain
dikala bersama aku
aku tertanya, adakah kau jatuh cinta pada mereka..?
aku tahu kau suka melihat wanita berkulit putih.
malah aku bangga kerana kau memilih ku tetapi bukan dia..

dikala kau katakan kau keluar bersama kawan
aku tertanya, adakah kau dating dengan perempuan lain..?
jika benar kau mmg bersama kawan,
knp tidak kau juga meluangkan masa keluar bersama ku?
tahukah kau aku sangat merinduimu?

dikala kau katakan kau sedang sibuk
aku tertanya, adakah kau sedang sibuk melayan perempuan lain..?
apakah tidak kau meluangkan walau seminit untuk membalas sms ku?
apakah sibukmu itu satu tanda bagi ku yang aku merimaskan kamu?

dikala kau rancak ber'bbm'
aku tertanya, adakah bbm itu perempuan lain..?
mengapa bbm itu lebih penting dari sms ku?

dikala kau menerima panggilan
aku tertanya, adakah itu panggilan dari perempuan lain..?
mengapa kau mampu menjawab panggilan itu?
kenapa bukan panggilan dari aku?

ouuhhhhhhh

apekah ini....

CINTA atau

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


MERAPU..??

No comments:

Post a Comment