Thursday, February 2, 2012

membuntat..

penah dengar x perkataan buntat? aku pun x buntat tu pe sebenarnya..tapi dulu abg aku slalu ckp perkataan tu.. kalau nampak org gemok sikit je. die cakap buntat.. buntat tu gemok bulat la kot..
tapi bl aku search..mcm2 bnda buntat ni..Sungai Buntat, Terengganu. Buntat lipan..
tah la pe sebenarnya.. tapi aku dah terbiasa dgn Buntat tu maknanya Gemok & Bulat..


*cmni la kot..gemuk & bulat
(sumber google)

oke.. intro panjang gilerr..
aku nk cite yg aku makin buntat dok umah ni.. cuti sem.. aku masak sedap sangat la ni..hahahaha..
perasan!
tu je sebenarnya..hehhe

oke cite lain..

10 mnit yg lalu dpt 3 misscall dpd bo.. jarang bo call time ofis hour. 3 plak misscall plak tu.. aku dah cemas dah. sbb slalunya bo 2 kali call x angkat die x call dah.. ni mst de bnda pntg..
aku call la blk.. x kira la kdt tggl sikit pun.. bl angkat die wat suara serious.. rupanya die nk bgtau berita gembira..

hikhik..

Insyaallah de rezeki kita yer.. doa byk2..

Notakaki: Best of Luck tok esok yer Simanishati capix <3

No comments:

Post a Comment