Sunday, March 25, 2012

aku tabah..

yer.. tolong la percaya yang aku tabah.. aku kuat.. betul kan aku kuat..
aku hati kental..percaya laaaa..tolong la..

tah kenapa, aku macam rasa aku betul2 perlukan ayah sekarang ni.. kalau ayah ade, mesti ayah hantar pegi interview tu kan.. kalau ayah ade mesti ayah dah betulkan semua suis2 yang rosak dekat rumah ni kan.. kalau ayah ade mesti ayah dah betulkan paip dengan sinki tersumbat ni kan.. kalau ayah ade mesti ayah x kan biakan anak ayah ni buat kerja sorg2 kn...

nk mak.. klau mak ade msti mak dtg jenguk dekat bilik kn. tgk anak mak ni buat ape kt bilik.mesti mak dok dkt sebelah kn tgk anak mak ni buat assg ape.. mak mesti x kan biakan anak mak ni buat kerja sorg2..

mak ayah msti tau kn anak mak ayh ni mcmne.. anak mak ayah ni x kan tanye klau org x cerita kn..anak mak ni x suka ambik tau klau org x sudi nk kongsi kan.. mak ayah tau kan anak mak ayah ni x suka sshkan org. x kan mintak tolong selagi boleh buat..

mmg rasa nk mak ayah sekarang ni.. mak ayah, anak mak ayah ni x dapat jwb soalan tutorial ni.. sbb sume yg anak mak ayah baca x dpt masuk otak.. mak ayah, anak mak ayah ni banyak sangat pendam rasa... anak mak ayah ni buat semua bnda sndri..mak ayah bangga x dapat anak cmni..anak mak ayah ni klau org x nk cerita mmg ank mak ayah ni x kan tanye lebih lanjut. klau org tu nk cerita mesti die dah cerita. tanye sekali msti dah cerita kan..anak mak ayah ni selalu jadi pemerhati drama je..hanya melihat, mendengar lepas tu buat review sendiri.. bagus ke cmtu? x pe lah mak ayah, anak mak ayah ni dah biasa sendiri.. dftar uitm pun sndri, dtg rumah sewa pn sndri.. bia anak mak ayah ni berdikari kan..

maaf, anak mak ayah ni mmg x suke bercerita pasal bobo anak mak ayah ni pada anda-anda semua.sbb anak mak ayah ni x nk org bosan dengar cerita cinta anak mak ayah ni..kami bahagia.. percayalah.. tapi bukan untuk dikongsi pada umum.. anak mak ayah bukan pandang pada hrtanya.. bukan pandang pada kejayaannya, bukan pandang pada tahap pendidikannya. bukan pandang pada paras rupanya.. tapi bimbingan akan dtang selepas mak ayah lepaskan tanggungjawab kepada bobo..

kalau dibandingkan kami, die lebih berharta berbanding kita kn mak ayah, rumah besar, tv besar, kereta besar, halaman rumah pun besar, pokok2 buah pun besar. tanah ber ekar2.. tapi awak boleh masuk dalam family anak mak ayah ni..

tapi bukan itu yang saya mahu, sbb mak ayah saya pun dah sediakan secukupnya untuk anak mak ayah ni kan.. TAPI awak!! yer awak bobo a.k.a Mohd Syafiq Azmal. ehat u had done to me.. org kata cari isteri yg x baik x pe.. tapi kalau nak cari suami kna yg terbaik..sbb suami yg bimbing keluarga..isteri cume mendidik anak2.. anak mak ayah ni masih igt lg, bobo ni garang.. dl slalu tarik rmbut anak mak ayah ni srh pkai tdung.. slalu anta msg soh solat.. kdg2 tipu jgk.. ckp dah solat.. lg terharu die adalah kawan lelaki pertama yg b l kuar smpai waktu solat msti sggah solat.. pastu slalu igtkan doa!! pepun org kata, org buat, kalau kita dah usaha igt doa!! anak mak ayah ni mcm terharu bl ade org buat cmni..

anak mak ayah ni x de sape kecuali awak2 semua yang sayang anak bongsu mak ayah ni..
SAYA SAYANG AWAK2 SEMUA YANG FAHAM SAYA..

lantak la korg nk kata aku ngada2 ke pe.. aku mmg ank mak ayah..so what?


awak yg mungkin blm knl anak mak ayah ni..
awak jgn buat dpn sy klau awk mmg berniat x nk bgtau sy.sbb saya tnye sekali je, once awk x jwb sy mmg x tnye lg kn.. tp percayalah, sy pendam dlm hati.. mungkin awk x selesa dgn sy. jgn paksa diri awk tok terima sy.. saya diam x bemakna saya suka, tapi saya diam sbb saya memendam. saya diam sbb saya nk awk fikir ape yg awk dah buat dpn saya. saya diam sbb saya terasa dgn awak..saya diam sbb saya tau kalau saya bersuara awak akan sakit hati..
saya cume ade awak je dekat sini.. kalau awak jauh dari saya, saya akan terus sendiri disini..





No comments:

Post a Comment