Wednesday, June 20, 2012

mimpi ngeri menghantui kembali..

hari ni 20 hb.. final exam 27 hb..oi..pejam celik tambah tolak tggl x sampai lagi 24 jam je dah nak exam..
aku stress!! haha..
aku bukan gifted terus jadi pandai. so, aku kena study very3 hard..seriously aku rasa tertekan setiap kli nk exam. aku rsa dpd aku PTS, UPSR, SPRA, PMR, SPM, diploma..time exam merupakan time aku banyak tumpah air mata..setiap kli aku final konfem suhu badan naik mendadak (demam).. aku bkn ketegori kwn2 nak pinjam nota aku, nak pinjam tutorial aku, nak mintak aku ajar certain subject or what so ever.. aku bukan student pilihan..sbb tu aku kena usaha triple banding kwn2 lain.. part 2 is my bad result of over the examination..worse giler ar result..malu nk sebut.. part 3 naik sikit.. tp still x blh dibangga kan. 
hope so that part 4 naik banyak..

and hari ni agak tension sikit.. aku cube buat management in construction pnye past year question..
WTH!! sume pun aku rsa x blh jawab..susahnye..pe ni?? aaarrr..kosong3!! maknanye kna usaha double + triple?? call mak.. "mak, cmne kalau result x naik lg sem ni?naji rs susah la sem ni" "blm usaha dh ckp x blh"
maknanya kena usaha lg..

td call bo..rs rindu dekat die..lama dah x jumpa.. dekat tapi ssh nak jumpa.bo busy.. woooo.. sedih3..
masa aku call ptg tu bo tgh mkn..die trus ltk fon..sentap nye aku.. tp sbr..buat2 tdo.sbb x nak fikir..call blk mlm..borak2, smpai la meleleh air mata, gelak, ngantok. die tdo..
hehe..

"bukan x nak jumpa. ssh nak cari duit yang. bo bkn cari duit utk bo. tp utk kita. sbr la. nnt hari2 kita jmpa. sbr yer.kita ade impian yg belum terlaksanakan? bkn x syg.syg..hari2 syg. sbb syg la bo kumpul duit.dh la..blja rjin2."

uh leleh..sory fikir yg bkn2.. tau bo bz.. keje terkejar2.. blk nk rehat.. bo bkn kje dkt ekon.. bkn kje duduk..bo keje dkt pns. jaga org buat kerja. kejap dekat sg bsr,kjp lg smpai perak dh, kjp lg kt kuala selangor..eh dh smpai KLIA plak,, ksian syg gha ni.. jaga kesihatan yer..



notakaki:saya x pandai.jadi jgn buat2 pandai, jgn belagak pndai, jgn tunjuk pndai, belajar betul2..

No comments:

Post a Comment