Sunday, November 22, 2009

aku ade Cibek n Sudinan...


oi nana!!!
thanks!!!
hahahaha..
x psl2 aku ckp thanks kt ko kn...
sbb ko de msa aku tgh terkontang kanting...
aaaaaaannnnnnnnDDDDDDD....
smlm...
thanks tok smlm..
cat fighting with dear...
hahaha...
dok dgn ko mmg x bhnti aku gelak...
MIND SET nk tdo awal pn x kn berjaya klu dpt borak dgn ko..
huhuhu...
baik ko blk awal raya haji t..
klu x aku shoot gigi ko..
bia ko x de aset da...
hahaha...
lit!!!
thanks sbb ko mmg pendengar terbaik...
ko byk tlg aku..
lg2 tlg angkatkan baju aku bla hujan..
ko jgn ngada2 nk blk sni 30hb yer...
baik ko blk awl...
FAHAM!!!!!
korg sume kna de kt poli lps rya haji t..
klas aku x de stdy week..
korg pn x blh de stdy week...
ok???
Nota kaki: saje nk bgtau..baju aku dgn nana dlm gmbr tu same..hehehehe..

No comments:

Post a Comment