Wednesday, November 18, 2009

berubah..

en3 ni aku tls utk kwn aku..
wlpn aku tau die x baca blog ni..
tp aku ingin berkongsi rsa..
segala2nye da berubah..
dulu bersatu..
kini berkecai..
kau berubah..
bukan sikit..
tp byk..
aku jalan sorg2..
aku dibiarkan tanpa pendirian hdup..
x de hak utk membuat kptsn sndri..
sgla2nye ditentukan oleh mereka?????
knp dan mengapa?????
kerana aku seorang insan yg lemah...
aku knl ko..
jgn berpura2 dpn aku...
mgkin aku adalah insan kedua selepas die...
ape yg ko wat pd aku same sprti ko wat pd die sblm ni...
x pe...
x pyh berpura2...
trus trg je...
kumpul rsa bnci ko tu pd sume org supaya ko akan khlgn sume skali...
aku ckup x suke dgn ayt ko yg 1 ?@#$!@...
sahabat aku pernah cerita..
masa die berseorangan...
duduk seorang diri..
4 pasang mata tertumpu pada die...
ketika sahabat itu sedang serabut..
dipaksa untuk membuat keputusan..
terpaksa memilih antara 2...
hasilnya adalah seperti sekarang..
aku lihat sahabat ku itu menderita..
memilih 1...
terpaksa melepaskan yg 1..
sabar wahai sahabat..
semua ini dugaan...
sahabat ini berduka cite juga kau...
aku x mntk byk wahai kau...
cbe mengerti pe yg org lain rsa spya ko jga x dibenci org
seperti mna ko membenci mereka..
kesimpulannya..
jgn la rsa bnci sgt kt org..
nnt mst akn ade org yg akn bnci kt kite jgk..
untuk org yg aku syg..
maaf untuk segalanya..
jangan pernah berubah..
kite sgt busy skg ni..
byk sgt halangan kite..
x pe..
yg pntg kite tau pe yg kite wat..

No comments:

Post a Comment