Friday, November 13, 2009

aku terfikir sejenak..

kenapa ni semua terjadi????
kami x sepatutnya bermusuh..
kau sepatutnya jadi adik aku, dan aku kna bg nasihat pd kau sbgai adik aku..
tp knp kite cmni??
ko bercerita tentang aku, dan aku bercerita tentang kau...
sebab????
klau ko bca en3 aku ni,,
cb la kite fkir sesame..
knp kite bermusuh????
aku igt 1st time kite jmpa..
ko baik..
aku percaya pd ko..
aku cerita pd kwn2 aku yg persepsi aku pd ko slma ni slah..
ko hormat org..
muka ko nmpak telus..
ko salam pn cium tgn aku..
aku rsa tersentuh..
tp skang???
mcm kite x pnh dok semeja..
mcm kite x pnh berborak..
kau bkn lah yg pertama..
da byk..
da beberapa kali bnda ni jadi..
tapi syukur semua skang jd kwn aku..
n dorg jugak adalah penasihat merangkap pendengar setia masalah aku dan dia..
tapi dgn ko???
knp kite mcm ni???
hidup ni x lma kn..
knp kite cari musuh??
knp msti memburukkan antara 1 sama lain??
knp mst bercerita pd org sekeliling???
aku pnh jnji kn yg aku x kn ungkit pape lg..
smpai la hari ni..
br aku tls tntg ko dan aku yg telah bermusuh..
blog aku pn da x de nma ko..
MS aku pn clear..
nma ko x de.
nma die pn x de..
aku pn x de aku upload pic aku & die..
x de caption mention utk sesape..
aku br perasan ko delete aku dari fren list MS ko..
ok..
dunno y...
it's ok..
2 hak masing2..
ko baik..
banding dgn aku..
aku jhat..
aku x semulia ko..
sbb aku hanya manusia biasa yg hidup dalam dunia yg masih mengejar ilmu..

aku ternampak ko semalam..
aku terfikir..
klu la kite berkawan mst x mcmni..
tp sbb kite da mcm musuh..

klu la 1 hari nnt aku x jmpa ko lg.
aku nk ko tau..
pepn yg da terjadi aku x pnh berniat nk bermusuh dgn ko..
ko adalah sahabat aku..
aku mntk maaf klau de kata2 o text yg aku tls menyakitkan ati ko..
maaf dunia akhirat..

utk awak: x de mnsia yg x wat salah. kite sama2 fkir..
antara awak dan saya..
promise!!!

No comments:

Post a Comment