Thursday, December 31, 2009

cerita hidup ini..

menulis blog ini smbil menitiskan air mata..
x tau knp yer sangat2 tacing hari ni..
mungkin sbb smbil dgr lgu boneca-tunjukkan aku.de org kta tajuk lgu die apa lagi..
sedih!!!
da puas aku menangis tahun 2009 ni..
terlalu byk sgt rintangan aku..
untuk kawan2 yg sentiasa de bersama aku..
THANKS A LOT!!!





untuk ANT,,,
ant sentiasa de dgn gha masa gha perlukan ant..
mekasyeh byk2 ant...



jawe & anas!!
awal tahun 2009 hidup bersama jawe dan anas..
february,,
selamat tinggal jawe..
setia bersama anas..
april,,
selamat tinggal anas..
april-dec,,
setia menjadi sahabat anas...
sekarang,,,
x tau pe da jadi..
aku terbaca dlm blog die..
manishati contact die..
pe da jadi??
x pe..
dugaan..
kata kite kawan kan..
kite x punya ape2 ikatan,
kita hanya lah sahabat,
itulah yang mengikat kite,
aku percaya kan kau,
jangan rosakkan kepercayaan aku kerana penipuan kau..
enough!!!




faiz @ awe!!!
thanks sbb ko dtg dlm hidup aku time2 cmni..
jaga farah elok2..
die sayang sgt kt ko...




nat!!
aku x tau knp aku sgt menyenangi ko..
ko slalu bg smgt kt aku..
ko jgk slalu dgr masalah aku..
thanks slalu bg pinjam telinga ko tok dgr masalah aku..





aimi!!
aku rindu ko..
perasan x kite da x pnh wat asggment pair work sesame..
sbb kite da lain kn..
kite da de haluan masing2..
ye ke??
myb ko x..
tp aku yg rsa sndri..
pepn ko ttp dgn aku kn aimi..
aku syg ko lbh dari yg lain..
sbb ko yg pertama aku knl..




fisz!!!
dulu byk bnda yg kite kongsi bersama kn..
lately kite da x mcm dlu..
myb sbb kejadian kt klas tu kot kn..
aku mntak maaf..
maaf sgt2..
ko ttp kwn yg baik..
knl ko dari sem 1 smpai skang..

nina!!
de smthng antara kite..
x tau pe..
tp mcm da x mcm dlu..
btl x??
klu btl aku mntk maaf andai bnda ni jadi berpunca dari aku..
klu salah betulkan aku sahabat..
sbb ko adalah sahabat aku..


put!!!
ko sntsa de dgn aku..
aku gelak ko de..
aku menangis ko pn de..
Ya Allah terima kasih atas pemberian sahabat terindah dalam hidup aku..





gg..
ko sentiasa bg semangat untuk aku..
bekorban untuk aku..
bwk aku ke tempat yg tenang masa aku terlalu serabut..
kau la ex terbaik untuk aku..
untuk semua..
thanks a lot..

untuk ant..
contact2 la gha..
terlalu rindu kt ant la..
x tau knp..
sayang sgt2 kt sume..

No comments:

Post a Comment