Wednesday, December 29, 2010

ultraman menentang raksaksa...

Ultraman zero telah berjaya menentang raksaksa baru2 ini..
buat pertama kalinya ultraman tidak kehabisan kuasa dan berjaya menentang raksaksa tersebut tanpa bantuan Ultraman cosmos..
























aku lah ultraman zero tersebut kerana berjaya melawan raksaksa di pejabat ini...
hahahahaha..
ko tgk ultraman tu..rilex je..
landing baik pnye..
sape raksaksa tu???
dia adalah jeng jeng jeng jeng...
x boleh sebut nama..mana la tau anak die terjumpa blog aku ke..
x pn kaki ampu kt opis aku ni rjin bka blog aku ke, nnt die ringan mulut tlg smpai kn kepada raksaksa tersebut..
knp aku gelar die raksaksa???
sbb die slalu ganggu ketenteraman aku..
ish...
aku rasa hdup aku ni x de privacy dah..
x kire la siang ke mlm ke,
aku EL ke AL ke MC ke weekand ke mst ade je kcau aku..
alaaaa...
kalau sekadar nk taip surat tu taip je la sndri..kta hebat..
x kn nk buat ayt bunga2 pn x reti..
raksaksa ni suka suki die je nk bg no telefon aku kt org lain..
mmg la kerja aku menyelamatkn org,
membantu mne yg ptt..
tp x bermakna aku kna bantu sume. Ultraman kn tolong dkt kwsn tu je..
mne de tolong musnahkan raksaksa smpai africa ke arab ke..cume kt jepun je..
cmtu la jgk aku..
aku kna tlg kt kawasan aku je la..
ni die bg no aku kt sesape tah..
pastu tah sesape tah mtk tolong aku buat itu lah inilah..
bkn nk berkira..tp lbh kurang berkira jgk la..
yg bayar gaji aku sorg je..
tp yg soh aku buat kerja berorang - orang..
kalau dah lps opis hour tak payah la call aku..
semak la..
kalau aku cuti ke weekand ke x pyh la nk anta2 msg..
mmg la x call tp nata msg soh follow up la update status project la..
byk songeh btl la..
ko ni raksaksa..jd la baik..ckup2 la tu..
x serik2 ke??
aku dah mampu bertahan skng ni pn dah cukup bgs..
dok kta nk pndah x pndah2..
sbb ksian pnye psl..
nnt sape nk slmtkan negara aku ni..

dah la ultraman cosmos x de..g outstation.. lme plak tu..ish.. cpt la blk ultraman cosmos..
ksian ultraman zero ni..sorg2..

*** nota ibu jari kaki: mcm haram je post kali ni..sgt merapu dan meraban..ni lah akibat tekanan perasaan yg melampau sgt..terima kasih ultraman cosmos sbb sudi bg pjm tinge nk dgr ultrman zero membebel..wlpn jauh ttp sudi luangkan masa..berkhidmat untuk negara yer ultrman cosmos..hehehehe

6 comments: