Monday, January 3, 2011

Serasi bersama

tajuk en3 aku ni mcm rancangan dekat Astro setiap hari ahad tu kn..
sebenarnya x de kaitan pn samada yg hidup atau yang telah meninggal dunia..
en3 ni lbh kpd melayan mata yg dah mengantok..klau x suke just leave it oke!!
ni nak cite...ce cite..ce cite...(nada cite hantu kak limah)....
disebabkan pemain bola sepak malaysia yg sgt2 la hbt tu tlh menjadi johan masa lawan dgn indonesia..dan PM kite sgt berbaik hati memberi cuti pada rakyat malaysia atas kemenangan itu, aku telah pn menghabiskan masa bersama kapten hati dgn bahagianya..

hahahahhah...
al kisah...
kapten saya ni sgt la gemar dihantar outstation...bos die sgt bahagia kerana ade pekerja yg sudi dihantar kemana sahaja..
dan kamu kapten sgt suke tggl kn saya disini...
x pe la..awak cari uwang kn...
jadi bl die blk dari outstation org yg plg gumbira pastinya saya..
tu yg smpai kuar x hengat dunia..
mlm msa PM soh cuti tu..tmn bo pg beli beg sbb bo ni slalu sgt g travel kna la beli beg baru...
masa dok sibuk2 pilih beg tu selama beberapa jam dok kt kdai tu akak tu pn tanye, "hurmmm...korg dah tu ke???maksud akak korg dah kawen ke??"
time tu aku dah x sedap ati..knp die tnye???
" belum lg kak"
"akak igt kn korg dah kwen..sejuk mata tgk korg ni..org kata sejuk mata memandang ni kekal lama..Insyaallah yer.."
"insyallah kak"
dan2 time tu jgk brother kt kdai tu kuarkn business card die..die adalah fotografer...NGEE~~~

hahahahaha...
time akak tu ckp cmtu dah kembang2 idong dah..lps g beli beg tu pusing2 jap pastu pulang la ke pangkal jalan untuk beradu...
hari jumaat plak..just kuar mkn je dgn bo..org smbut new year dok pnt ngadap jem yg tah pape..semata2 nk tgk bunga api 5 minit tu je..baik dtg umah aku je..setiap kali raya de bunga api cmtu..aku dgn bo rilek je..new ke x ke same jer..yg penting azam tu...
ari sabtu pg g tgk cite tron..walaupun cite ni dah agak lme..tp di sebabkan kesibukan die dan saya jadi ari sbtu tu jela time ktrg free.. ptg plak pg pameran Pengantin dkt stadium shah alam...
wah...terasa x sabar nk kwen..mmg best...promosi die mmg x hengat la..
tp keinginan tu masih boleh ditahan...
sabar yer gha...
sabar yer bo...
byk lg impian kite yg x tercapai..
masa sbtu ptg tu dah nk blk sabak..tp disebabkan kesilapan diri sendiri..kunci kereta tertinggal dlm kete..terpaksa pggl mekanik..nasib baik la de bengkel yg bkak..klau x mmg x blk la..nk buat sndri mmg x reti la..
last2 lps maghrib bru blk sabak..gerak skali dgn bo..kononnye nak saing skali la..die naik moto aku bwk kete..tp die tggl kn aku..
smpai sekincan baru jmpa blk..
huh...!!!!

**nota kaki:gambar akan diupload di kmudian hari yer...mata dah berat sgt ni..

No comments:

Post a Comment