Friday, February 11, 2011

Rumput yg melata dibumi ingin beriringan dengan bintang yang berkelip di langit...
PASTI MUSTAHIL KAN!!!

knp aku selalu bersedih??
x cukup kuat ke aku nk lalui semua ni..
menyesal ke aku dengan keputusan ni??

kdg2 aku rsa aku la yg plg ssh..
aku kna lalui semua ni sorg2..
tp sbnrnye ade lg ssh dari aku...

kesimpulannya aku cuma nk bgtau yg aku sgt sedih sekarang ni...
aku x cukup kuat nk lalui semua ni...
aku cume menumpang diatas kesenangan org lain...
aku x mampu tuk miliki semua ni..

aku bkn sesiapa..
impian terlalu byk..
tp lg byk halangan yg aku lalui tok capai impian aku..

aku lebih rela menjadi insan yang x dicintai dari menjadi insan yg dilukai..
jgn terus nyatakan rasa syg klu x mampu nk menyayangi seiring kata2..
hidup ni bukan macam dalam novel..bermula dengan kesedihan dan berakhir dengan kegembiraan..
klu la ending bg sesebuah cerita hidup tu pasti bahagia, x perlu la aku bersedih mcmni..
aku bukan sesiapa disamping kamu..
aku sedar kau x perlu berkongsi dengan aku..
jgn risau..
ianya kan menjadi rahsia kamu hingga akhir hayat..
kamu mengajar aku erti "u with urself & i with myself"....

kalau x nk pulangkan la sayang...

No comments:

Post a Comment