Thursday, February 10, 2011

ujian Tuhan..

lama sgt dah aku x update en3 kn..
nk kta bz sgt x la..
cme smnjak kmbli bergelar stdnt ni smgt nk merapu tu dah x de..
termasuklah masalh internet yg ala ala siput..
sbb tu mls nk mengupdate...

hari ni masuk hri yg ke 3 aku x sht..
Allah nk uji mungkin..
sbb Allah syg aku..
selesema yg masih berterusan..
pening kepala teramat sgt smpai rsa nk angkt kpla pn x mgkin..
suhu bdn yg menaik dan menurun...
selera mkn yg berkurangan..
pe yg aku mkn akn keluar blk..
Oh God...
tabahkah aku menghadapi ujian Mu ini..
semalam x pg klas..
klu aku g klas sure aku akn sshkn kwn2 aku..
klas dah la kt tgkt 4..nk g fac je da mcm pnjat tgga batu cave..
huh....
mkn ubt dah..tp knp x baik lg ni..byk sgt dah aku tln ubt..
assg pn x sentuh lg..
aku berperap dlm blik ni..
klu la aku sihat skg ni..
sure aku x dok umah..
UiTM cuti 2 hari..
mmg terbaik..
tp nnt kna ganti mmg bestla..

kwn2..doakan aku sihat yer...
nk g kelas..k jumpa kwn2...

No comments:

Post a Comment