Friday, September 23, 2011

alam perkhawinan

en3 ni khas buat rakan2 sebaya yg semakin rmai mendirikan rumah tangga..
uhhh.. apakah cabaran buat aku?tidak tercabar sama sekali.. ape nk kisah, kwn2 1 klas dgn aku msa skola mngah dulu pn x de yg kwen lg. 1 klas msa dip dlu pn x de jgk. degree pn x de.. xde la rsa excited or terkinja2 sgt nk kwen,,

TAPI


........................................


..................................

...............................

.........................

...............

........

...

..


.

kawan2 laen yg x sekelas rmai dah yg kwen..yang akan kwen pn ade jgk..ish....
antaranya ialah..


Mell..mell ni 1 umah dgn aku dlu..msa aku kje lps hbs dip..Mell dah nk jd mama pn.. bln 10 ni due die.. semoga Mell& arip bahagia smpai bl2..


Ni Tengku Syazwani..kwn msa skola Covent dl.. x rapat sgt.. tp boleh la.. org kata kwn biasa jer..bl die kwen aku x sure.. tau2 da upload pic kwen.. Semoga bahagia ke akhir hayat..

Ni pn Syazwani jgk..tp org pgl die kuzer.. kwn aku msa blaja kt yayasan selangor dlu..die ni lg la,.. kwn2 sume x tau bl die kwen.. sng cite x jmput la..tau2 dah de anak 2.. ko mmg advance kuzer..


Ni ada.. kwn msa kt poli..junior aku.. tp sebaya..die jmput msa wedding die. tp apakan daya.. ade halangan time tu..


Ni mamah.. ni aku mmg x sgka die akn kalahkan aku.. dah la kecik je orgnya.. dlu2 tdo sesame, mkn sesame..ceeehhhhh... die ni kwn nana.. aku knl die pn dr nana.. 1 klas dgn nana.. tp jd rapat dgn aku..


Ni plak Izi.. kwn kt kg.. masa kcik2 dlu main baling tin sesame.. g skola sesame.. die cantik sgt msa wedding die...cpt2 dpt baby tau izi..


Hani & haziq.. au pn pnh update psl dorg ni.. ani ni kwn baik aku msa kt umah sewa TTDI..die knl haziq same waktu dgn aku knl bo.. tp die lg advance dari aku.. bertunang bln 12 thun lps.. wedding bln 5 ari tu.. ani blaja skang ni..aku doakan ko bhgia ani.. smpai bl2.. cpt2 dpt baby tau..

OKE!!!
this is B2B.. Bride 2 be..

Kwan sengal aku msa dip.. room-mate setia aku dr sem 2 smpai sem 5.. ni lg ngada2.. x sgka dah nk bertunang.. dlu bercinta igt main2 je.. perangai mcm bdk2 lg..x pe la.. dah smpai seru kn lit.. igt lit, time bertunang ni byk cabaran. hati2..wedding jmput aku tau!


Ni annis saffina.. kwn dari skola rndah lg.. akan melangsungkan perkhawinan this oct..



Ni plak rumate aku msa sem 1 dip.. hahahaha..slalu gaduh dgn die dlu..dah jd tunang org dah..


No comments:

Post a Comment