Tuesday, November 25, 2014

dua puluh lima hari bulan sebelas dua ribu empat belas

soon..
makin dekat..
tapi tak tau bila.

kalau tak jumpa rindu
kalau tak jumpa tidur pun termimpi mimpi
tapi
kalau jumpa mesti gaduh
kalau jumpa tak tau nak ke mana
jodoh memang macamni ke?

lepas bersatu hati kita nanti
kita tetap jauh
bukan kehendak aku
siapa yang nak bertahun menanti
tapi bila "halal" tetap berasingan
aku cuma redha. aku tunggu hingga semuanya stabil
demi cita cita dan masa depan kita

jagalah hati tu baik baik
jangan cuba bagi pinjam dekat orang lain
takut terus terbagi semuanya

harap semua ni akan kekal selamanya
harap hingga ke syurga
harap sayang tak kira usia







aku tunggu hingga kau jemput aku ke rumah kita nanti. rumah kita sendiri. insyaAllah.





najihah
masih tunang awak
251114

No comments:

Post a Comment