Wednesday, June 11, 2014

VEIL UNTUK DISEWA..



Inilah rupa bentuk Veil tu.. nak jadikan shawl pun boleh.. sebab dia panjang.

Detail
Warna : Pink
Patch : Putih
Beading : white pearl
Material : Chiffon Lembut
Length : Panjang hingga paras punggung.
Condition : Tip top.. baru pakai sekali on 18 May 2014

Sewa : RM30 Include postage
Security deposit : RM30.. lepas veil ni dipulangkan dan sampai ditangan saya.
Total : RM60

1. Veil hendaklah dikembalikan dan sampai ke tangan saya dalam masa 7 hari dari tarikh berlangsung. Kelewatan pemulangan akan menyebabkan security deposit ditolak (1 hari = Rm2)

2. Veil tak perlu dibasuh. lepas guna boleh terus packing dan pos kepada saya.

3. Self pick up boleh. COD pun boleh. Saya area Shah Alam dan Sabak Bernam.

4. Sila beritahu selewat lewatnya 2 minggu sebelum majlis.

5. Niat saya untuk tolong bakal bakal pengantin. dari kita membazir duit beli veil. baik sewa. mana yang tak ada masa dah jimat masa.









p/s : saya boleh tolong jahitkan patches and beading. harga boleh runding.

CONTACT:
whatsapp / Telegram / msg : 013 202 2634
email : najihahsalha@gmail.com

No comments:

Post a Comment